Metge del cel * médico del cielo

... M'acaben de dir que l'ANGEL que va possibilitar que avui, ara, encara estigui viva, s'ha matat en un accident de quad. El cop al cor ha estat bestial. El meu cos duia 6 mesos de dolor i canvis de metges: cap s'implicava per descobrir que el que tenia era un càncer. Fins que vaig arribar a ell. Em parlava des dels ulls i recordo la seva frase: "no pararé fins trobar qué és el que no et deixa viure". Va ser ell qui va demanar per intuició, després d'altres 3 proves, una gamagrafía. Va ser la gamagrafía la que va mostrar el tumor OCULT que les resonancies no detectaven. El darrer dia que ens vam veure, quan ja sabiem el diagnostic, va entrar a l'habitació, em va mirar els ulls i em va dir "tranquil.la. Tot sortirà bé". Tot i que el seu rostre estava trist, el vaig creure. Des del primer dia em parlava amb el cor a la mà.

Dr. Armand Martínez... tan sols els àngels es desdoblen en Terra i Cel. Gràcies per deixar-me gaudir una mica més d'aquesta vida... del meu fill... de la gent que estimo.
Descansa... ara ets un metge del cel...


***


... Me acaban de decir que el ANGEL que posibilitó que hoy, ahora, todavía esté viva, se ha matado en un accidente de quad. El golpe al corazón ha sido bestial. Mi cuerpo hacía 6 meses que luchaba con el dolor y los cambios de doctores: ninguno se implicaba para descubrir que lo que tenía era un cáncer. Hasta que llegué a él. Me hablaba desde los ojos y recuerdo su frase: "no pararé hasta encontrar qué es lo que no te deja vivir". Fue él quien pidió por intuición, después de otras pruebas, una gamagrafía. Fue la gamagrafía la que demostró el tumor OCULTO que las resonancias no detectaban. El último día que nos vimos, cuando ya sabíamos el diagnóstico, entró a la habitación, me miró a los ojos y me dijo: "tranquila. Todo saldrá bien. Aunque su rostro estaba triste le creí. Desde el primer día me hablaba con el corazón en la mano.


Dr. Armand Martínez... solo los ángeles se desdoblan en Tierra y Cielo. Gracias por dejarme disfrutar un poco más de esta vida... de mi hijo... de la gente que quiero.

Descansa... ahora eres médico del cielo...