El mirall de la natura... * El espejo...

Avui ha estat el primer dia que he pogut sortir a caminar pels boscos després de molt de temps sense poder-ho fer físicament. El fred de cada hivern s'agafa a la lesió de la cama, i em produeix moltíssim dolor. Però avui he sentit que l'energia de la lluna nova potser m'ajudaria. I la natura, generosa, m'ha correspost... Ha estat preciós tornar a tocar amb els peus l'ànima de les muntanyes. Respirar-la. Jugar a desfer boires amb els ulls... I reposar en el cor de cada arbre.

Tot, com un mirall, em repetia...: les forces segueixen estant i estaran dins la vostra-nostra naturalesa. Sempre

Hoy ha sido el primer día en el que he podido salir a caminar después de mucho tiempo sin poderlo hacer físicamente. El frío de cada invierno se abraza a mi pierna y me produce muchísimo dolor. Pero hoy he sentido que la energía de la luna nueva quizás me ayudaría. Y la naturaleza, generosa, me ha correspondido... Ha sido precioso volver a rozar con los pies el alma de las montañas. Respirarla. Jugar a deshacer nieblas con los ojos... Y reposar en el corazón de cada árbol.

Todo, como un espejo, me repetía...: las fuerzas siguen estando y estarán dentro de vuestra-nuestra naturaleza. Siempre


Un dia després... / un día después...:





Aquest nou REGAL de la MARE TERRA.
M'he acostat a l'escorça d'un preciós arbre per retratar-me al costat del seu cor dibuixat de manera natural per la neu. I l'energia, manifestada a través de la imatge, ha escrit...:


COR DE NEU A UN ARBRE.
COR DE LLUM AL MEU COSTAT.
ARC DE SANT MARTI UNINT-NOS.

I he plorat.
(Fotografia sense filtres ni retocs: disparador automàtic).

*

HOY...:
Este nuevo REGALO de la MADRE TIERRA.
Me he acercado a la corteza de un precioso árbol para retratarme al lado de su corazón dibujado con nieve. Y la energía, manifestada a través de la imagen, ha escrito...:


CORAZÓN DE NIEVE EN UN ÁRBOL.
CORAZÓN DE LUZ A MI LADO.
ARCOIRIS UNIÉNDONOS.


Y he llorado.
(Fotografia sin filtros ni retoques: disparador automático).